Apie darbuotojų motyvavimą kitaip

Apie darbuotojų motyvavimą kitaip

Lekt. Dr. Junona Silvija Almonaitienė ir
Lekt. Inga Uus

Balandžio mėn. 24 d., Vilniuje

 Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Siūlome kitokią netradicinę prieigą prie personalo motyvavimo klausimo: nuo „aš“ sureikšminimo, per socialinių grupių teoriją iki šiuolaikinio žmogaus vertybių. Po šio seminaro kitaip pamatysite savo darbuotojus ir pasirengsite aktualesnes darbuotojų motyvavimo strategijas.

Žmonių požiūris į save ir santykis su savimi nuolat kinta. Dabar daugeliui nebe taip svarbu, kas esi – daug svarbiau, kaip jautiesi. Jaunajai kartai vis mažiau svarbios tokios profesinės kompetencijos ir pripažinimo tapatybės, kaip „vadovas“, ar „diplomuotas žurnalistas“. Dauguma nuo mažens žino esantys „vertingi patys savaime“. Kas ir koks yra „aš“ šiais laikais psichologo požiūriu, ir ypač, kaip tokį „aš“ gali motyvuoti darbdavys? Asmeninio „aš“ sureikšminimas nėra naujas etapas žmonijos istorijoje, tačiau šiuolaikinis „aš“ yra toks, kokio dar nebuvę. Koks yra šiuolaikinis „aš“? Kas jam svarbu?

Kita vertus, organizacijos nėra nieko daugiau kaip ypatingos paskirties socialinės grupės: kokia yra šių grupių „paskirtis“ šiuolaikiniam „aš – svarbiausias“ darbuotojui? Ir kiek svarbūs šiuolaikiniam darbuotojui yra moraliniai pasitenkinimo darbu dalykai?

Seminare aptarsime ir išdiskutuosime šias temas:

  • Kaip apibūdinamas šiuolaikinis „aš“?
  • Ar tikrai darbuotojų lojalumo organizacijai schemos turi būti kitokios? Kokios šios schemos gali būti, kad tiktų pasikeitusiam „aš“ identitetui?
  • Ar „aš“ sureikšminusiam darbuotojui tinka populiariausios darbuotojų motyvavimo sistemos? Kuo jas pakeisti?
  • Ką apie motyvavimą sako socialinių grupių teorija? Kokia socialinė grupė yra organizacija, ir kaip tokiai grupei tinka motyvuoti savo darbuotojus?
  • Kaip motyvavime galime pritaikyti žmogaus komforto ir augimo zonų teoriją?
  • Kuo naudinga darbuotojų motyvavimo sistemų kūrime gali būti žmogaus moralinio augimo piramidės teorija?


Seminare į darbuotojų motyvavimą žiūrėsime per „aš“ sureikšminimo prizmę, per socialinių organizacijų ir per žmogaus moralinio augimo perspektyvas. Seminaras padės permąstyti darbuotojų motyvavimo strategijas iš esmės, leis organizacijoms būti šiuolaikiškesnėms darbuotojų akyse, o taip pat ir sutaupyti.

Seminaras skirtas personalo vadovams, personalo atrankos specialistams ir ypač įmonių vadovams. Seminarą veda psichologijos ir strateginio valdymo profesionalės, tad kviečiame susipažinti su naujausiais psichologų ir vadybininkų požiūriais ir išgirsti naujų PRAKTIŠKAI pritaikyti orientuotų pasiūlymų. Pagal specialią keturių žingsnių schemą ieškosime būtent Jūsų situacijai tinkamiausių motyvavimo būdų.

Trukmė:

5 val. (10:00 – 16:30) su kavos petraukėlėmis ir pietų pertrauka.

Seminaro kaina vienam žmogui – 45€, registruojantis dviems drauge – 80€.

Vieta: Saulėtekio slėnis, Saulėtekio al. 15,Vilnius.

Kūrybiškumas atvirkščiai: ką gali duoti senos geros žinios

Kūrybiškumas atvirkščiai: ką gali duoti senos geros žinios

Lekt. Dr. Junona Silvija Almonaitienė

Gegužės mėn. 30 d., Kaune

 Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Vis dažniau matome, kaip į dienos šviesą ištrauktos senos geros idėjos, tradicijos ir praktikos tampa naujoviškų verslų pagrindu. Pridėtinę vertę inovatyviai kuria priemiesčio močiučių valgių, daržo ar mamos persiūtų džinsų interpretacijos. Senuosius amatus, veiklas prisimena ir jų pagrindu savo verslus kuria ne tik smulkios, individualios sąvininkai. Visu šiuo žmonijos istorijos lobynu sėkmingai naudojasi ir didelės Vakarų šalių verslo įmonės.

Praktiški, su emocijų „pamušalu“ ir atitinkantys šiuolaikines vertybes kūriniai įkūnija tai, kas „sena, bet gerai pamiršta“. Tad nusiraminkite – viskas jau atrasta. Belieka pritaikyti.

Kodėl visa tai atgaivina ir naujam gyvenimui prikelia kažkas kitas, o ne Jūs? Nežinote, kur ieškoti senų idėjų? O gal abejojate, jog senas idėjas aktualizuoti šiandienai? Mūsų seminaras išsklaidys visus šiuos nuogąstavimus ir suteiks praktinių instrumentų!

Šis seminaras skiriamas:

  • Sužinoti, kaip rasti šiandieną emociškai patrauklias, atgimti galinčias senas idėjas;
  • Išsiaiškinti, kokių žinių mes turime daugiau, negu kiti;
  • Išmokti morfologinės analizės metodą „senų gerų dalykų“ inovatyviam pritaikymui;
  • Išsinešti namo bent vieną idėją, kurios įgyvendinimui neatsispirsite, o gal ji taps ir Jūsų naujuoju produktu?

Seminare atliekamos praktinės užduotys, analizuojami atvejai, vyksta diskusija.

Trukmė: 4 ak.val. su pertrauka 10:00 – 14:00

Kaina: vienam asmeniui – 30 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 45 €.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...