Prekės ženklo strateginis pozicionavimas

Prekės ženklo strateginis pozicionavimas

Lekt. Inga Uus

Sausio mėn. 25d., Vilnius

Renginio tipas: gilinamasis

Įmonės save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą, prisodrintą vertybių ir net “istorijų”. Tai – “branding’as”, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontr-stragijas. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Kaip tai daroma?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama “blue ocean” metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 15:00 val.

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: konkreti renginio vieta Vilniuje bus nurodyta užsiregistravusiems dalyviams.

 

Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?

Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?

Lekt. Inga Uus

Vasario mėn. 1d., Vilnius

Renginio tipas: gilinamasis

Praktiniame seminare aptarsime ir kūrybiškai perpaišysime Jūsų verslo modelį, suteikdami Jūsų verslui naujų vystymosi impulsų. Daugiausiai dėmesio skirsime surasti ir įvardinti, kas tikrai vertinga Jūsų pirkėjams ar klientams.

Taigi, kas yra vertinga vartotojui ir kaip įmonei uždirbti daugiau iš to, kas vertinga vartotojui? Kaip tai, kas vertinga vartotoju, virsta pajamomis įmonei? Kokie yra veiklos kaštų mažinimo būdai, ar visus juos įvertinote?

Strategiškai vystoma organizacija siekia susikurti kuo unikalesnį ir tvaresnį savo verslo modelį. Toks modelis atsako į pagrindinius organizacijai iškylančius klausimus: “Iš ko mes uždirbame?” ir “Kaip sumažinti didžiausius veiklos kaštus?” Tačiau dažna organizacija “pamiršta”, jog svarbiausias klausimas svarstant savo verslo modelį yra – kokią vertę organizacija kuria vartotojams? Nuo atsakymo į šį klausimą ir turi būti peržvelgiamas (ar net perkuriamas) organizacijos verslo modelis. Kaip priimamas sprendimas dėl vartotojui teikiamos naudos, ir kaip šis sprendimas “aplipdomas” kitais verslo modelio komponentais, kad įmonė galėtų maksimaliai patenkinti vartotoją racionaliausiai sumodeliuodama savo verslo komponentus.

Seminaro programa:

  • Kas iš tikrųjų yra “verslo modelis” ir kokia yra verslo modelio struktūra?
  • Kaip sukuriamas verslo modelis? Kiek originalus gali būti kiekvienas modelio komponentas?
  • Kas yra vertės grandinė ir kas ją sudaro?
  • Kaip vertės vartotojui komponentas integruojamas į verslo modelį, ir kaip verslo modelio komponentai “aplipdomi” aplink vertės vartotojui komponentą?
  • Kokia vertės vartotojui komponento struktūra ir kaip priimti sprendimą dėl vertės vartotojui pasiūlymo?
  • Kokie galimi verslo modeliai vertės vartotojui kūrimo pagrindu?

Seminaras yra praktinis ir skirtas: įmonių (ypač mažų) vadovams, naujai steigiamų ar vystymo sunkumų patiriančių įmonių vadovams, proveržio veikloje siekiančių įmonių vadovams, marketingo vadovams, pardavimų, gamybos skyriaus vadovams.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos, seminaro dalyviai parengia savo įmonei verslo modelio eskizą. Seminaras ypač efektyvus dalyvaujant keletui atstovų iš vienos įmonės.

Seminaras jau sėkmingai vyko Vilniaus ir Kauno technologijų parkuose.

Trukmė: (8 ak.val.) 10:00 – 17:30 val.

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: Konkreti renginio vieta Vilniuje bus paskelbta užsiregistravusiems dalyviams.


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...