Didmeninė prekyba su (mados) “butikais”

Didmeninė prekyba su (mados) “butikais”

Lekt. Dovilė Mikelėnienė

Sausio mėn. 24 d., Kaunas

Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Daugelis kūrėjų, kurie jau optimizavo, t.y., susitvarkė, savo nepriklausomas parduotuves internete ar fizines parduotuves “iš plytų ir skiedinio”, arba parduotuves ETSY platformoje, pradeda galvoti, kas toliau, kaip toliau plėsti savo verslą? Kaip išlyginti sezoniškumą? Mūsų atsakymas – apsvarstykite prekybą didmena!

Kiti kūrėjai, galbūt, jau “atsikando” Lietuvoje populiarios prekybos su konsignacijos sutartimis, bet didmeninė prekyba užsienyje vis dar atrodo bauginanti ir sudėtinga. Mūsų atsakymas – tai paprasčiau, nei manėte, pabandykite!

Susipažinsime su didmenos terminais, teisiniu reglamentavimu, logistika, aptarsime, ko “butikai” tikisi iš Jūsų bei ko Jūs turėtumėte tikėtis iš Jų. Aptarsime visą procesą nuo pasiūlymo pateikimo iki siuntos išsiuntimo:
 kokie galimi kainodaros modeliai, kad didmeninė prekyba būtų Jums finansiškai naudinga; kaip rašyti vadinamuosius “pitch” laiškus; kaip turi atrodyti katalogai ir “linesheets” bei kaip juos pasigaminti; kokias nurodyti pardavimo sąlygas, kad būtumėte saugūs, tačiau neatrodytumėte grėsmingi; kaip tvarkytis su siuntomis ir muitinės reikalais; kaip dažnai siųsti užklausas, kad neatrodytumėte kaip persekiotojai; kaip planuotis veiklas, įvertinant darbų sezoniškumą ir pakartotinius užsakymus, ir dar daug visko.

Be to, mes ką tik pasaulio rinkoms pateikėme naują didmenai skirta prekės ženklą ir produktų liniją (Olie the Curious, https://oliethecurious.com/ ), tad pasidalinsime ir “šviežiausiomis” patirtimis apie tai, kaip mums sekasi, nuoširdžiai!

Šis seminaras skirtas paruošti ir supažindinti Jus su viskuo, kas Jums bus reikalinga norint dirbti su užsienio parduotuvėmis, butikais ar galerijomis:

  • Aptarsime, kaip susirasti parduotuves, kurios džiaugsis su Jumis dirbdamos, kaip paruošti joms pasiūlymus, kuriems parduotuvės negalės atsispirti,
  • Įsigilinsime, kaip susidėlioti kainodarą, kad didmeninė prekyba būtų Jums finansiškai naudinga,
  • Pasipraktikuosime, kaip rašyti vadinamuosius “pitch” laiškus, aptarsime katalogų didmeninkams rengimo ypatumus, “linesheet”us, pardavimo sąlygas,
  • Susipažinsime su didmenos terminais, teisiniais reikalais,
  • Aptarsime logistikos reikalus, muitinės klausimus ir t.t.

Kaip visada, seminaro tikslas, kad kiekvienas išsineštų veiksmų planą, ką daryti toliau.

Seminaras skirtas ir pradedantiems, ir jau pradėjusiems, bet nepagaunantiems „kodėl užstrigau“…

Dovilė su „Gera bloga“ prekių ženklu jau daugiau kaip 5 metus sėkmingai verčiasi rankdarbių prekyba Etsy platformoje ir nuosavoje elektroninėje parduotuvėje. Patyrusi daug, ji pasiruošusi pasidalinti visomis savo patirtimis, įskaitant ir naujausias su “Oly the Curious” prekės ženklu.

Trukmė: 6 val. (10:00-17:30 su pertraukomis)

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, 3 salė, Kaunas.

Seminaro kaina vienam dalyviui – 65€, registruojantis dviems drauge – 110€.

Veiklos ETSY platformoje sėkmės istorija

Veiklos ETSY platformoje sėkmės istorija

Lekt. Dovilė Mikelėnienė

Gegužės mėn. 30d., INTERNETU

Renginio tipas: gilinamasis

Po keleto sėkmingų Etsy seminarų 2018-2019 metais papildėme ir atnaujinome medžiagą, tad nespėjusius sudalyvauti, kviečiame! Vienintelis gilus mūsų ETSY seminaras 2020 metais!

Etsy platforma pradžioje buvo žinoma rankdarbius, vintage bei meno gaminius kuriantiems/ parduodantiems menininkams, tačiau pati platforma vystėsi, o įsileidus „gamybininkus“, platforma tapo  sėkmingiausia prekybos savadarbiais gaminiais ir gaminiais, gaminamais mažais kiekiais, vieta. Kaip ir bet kuri prekybos vieta ar prekybos forma, Etsy turi savitą sėkmės “logiką”, kurios formule neišreikši, bet kurios išmanymas yra būtinas veiklos šioje platformoje sėkmei.

Dovilė su “Gera bloga” prekių ženklu jau veik 6 metus sėkmingai verčiasi rankdarbių prekyba Etsy platformoje ir iš šios veiklos pajamų gyvena. Patyrusi daug, ji pasiruošusi papasakoti savo istoriją nuo parduotuvės įkūrimo iki pilno išvystymo strategijos.

Seminaro metu aptarsime šiuos klausimus:

  • Kaip sukurti parduotuvę, kurią pirkėjai atsimins?
  • Kaip optimizuoti parduotuvę paieškos varikliams (SEO) ir kaip išnaudoti algoritmo pasikeitimus savo parduotuvės sėkmei?
  • Kaip kurti aprašus, kurie parduoda?
  • Kokios marketingo strategijos yra tinkamiausios, kad Jūsų parduotuvė dirbtų, kol Jūs miegat?
  • Kokios ETSY kainodaros strategijos tinkamiausios, kad netik dirbtume, bet ir uždirbtume?
  • Kaip identifikuoti, kur “nuteka” klientai?
  • Kaip prisijaukinti ETSY didmenos klientus?

Ir dar daugiau “tips and tricks”, kurie ETSY’je padeda dirbti lengviau ir efektyviau!

Seminaro pabaigoje išsinešite veiksmų planą, kaip patobulinti savo parduotuvę, bei būsite pakviesti į uždarą Facebook grupę, kuri skirta tik seminaro dalyviams, kurioje galėsime sekti vieni kitų progresą ir aptarti mums rūpimus klausimus.

Seminaras skirtas ir pradedantiems, ir jau pradėjusiems, bet nepagaunantiems “kodėl užstrigau”…

Trukmė: 10:00-16:30 su pertraukomis.

Vieta: INTERNETU

Seminaro kaina vienam žmogui – 65€, registruojantis dviems drauge – 110€.

Registruotis: https://dovilemike.lt

Įėjimo į užsienio rinką strategija

Įėjimo į užsienio rinką strategija

Lekt. Inga Uus

Spalio mėn. 2d., Vilnius

Renginio tipas: gilinamasis

Visos įmonės siekia auginti pardavimus ir jų pelningumą, tačiau reta įmonė gali užsitikrinti augimą, orientuodamasi tik į vidaus rinką. Dėl sprendimo sudėtingumo, ėjimas į užsienio rinką gali būti sėkmingas tik tuomet, kai jis yra paremtas konkrečia strategija. Įėjimo į užsienio rinką kaštai ir efektyvumas priklauso nuo strateginių įėjimo į užsienio rinką sprendimų, tad ką reikia įvertinti priimant tokius sprendimus? Kaip pasirengti įėjimo į užsienio rinką strategiją?

Seminare atsakoma į klausimus:

  • Kaip įmonei pasirinkti užsienio rinką, į kurią tikslinga įeiti?
  • Kokia įėjimo į užsienio rinką strategijos struktūra: į kokius klausimus turi atsakyti strategija, nuo ko pradėti ir kaip rengti įėjimo į užsienio rinką strategiją?
  • Kaip įvertinti, ar įmonės produkto / paslaugos pasiūlymas užsienio rinkai yra įdomus?
  • Kaip pigiau (t.y., gudriau) atlikti užsienio rinkos vartotojų ir konkurentų analizę?
  • Kokios galimos savo prekių ženklo pozicionavimo užsienio rinkoje alternatyvos?
  • Kokį marketingo strategijų krepšelį pasirengti rinkai vystyti, ir kaip subalansuojamas šis marketingo strategijų užsienio rinkai krepšelis?
  • Kokios strategijos įgyvendinimo vadybos alternatyvos tinkamos įeinant į užsienio rinką organizacijai, neturinčiai patirties? Kurią marketingo veiklos užsienyje valdymo formą pasirinkti?

Seminaro metu derinama teorinė medžiaga, praktinės užduotys ir dalyviams rūpimų klausimų diskusijos.

Seminaras skirtas: mažų ir vidutinių įmonių vadovams, įvairaus profilio įmonių marketingo specialistams, pardavimo vadybininkams, įmonių darbuotojams, svarstantiems ir ketinantiems žengti į užsienio rinkas.

Trukmė: 6 val. (10:00-17:00) su pertraukomis.

Kaina: vienam asmeniui – 65 €, kaina dviem asmenims registruojantis drauge – 110€.

Vieta: konkreti renginio vieta Vilniuje bus nurodyta užsiregistravusiems.

Marketingo valdymas kitaip

Marketingo valdymas kitaip

Lekt. Inga Uus

Lapkričio mėn. 3 d., Kaune

Negi dar galima kažką naujo pasakyti bendrai kalbant apie marketingą? Pabandysime tai padaryti kitaip!

Temos, kurias aptarsime pilnos dienos seminare:

  • Kokias 3 esmines transformacijas marketingas patyrė iki 2020, ir kokia, tikėtina, bus 4-oji?
  • Priklausomai nuo to, kaip sau apibūdiname marketingą, priklauso ir marketingo veiklų krepšelio struktūra bei akcentai, kuriuos yra būtina išryškinti valdant marketingą. Kokie tie galimi apibrėžimai, ir kaip konkrečiai kiekvienu atveju keičiasi mano organizacijos marketingo valdymas?
  • Kokios veiklos sudaro marketingo veiklų krepšelį?
  • Kas yra integruotas marketingas ir ar jis gali būti kitoks?
  • Kaip pasirengti marketingo strategiją?
  • Kaip pasirinkti tikslinį vartotojų segmentą, kodėl vartotojams reikia siūlyti visą paslaugų ir produktų sistemą, kaip nustatyti kainą ir kt.strateginiai klausimai?
  • Ir daug smulkių bei naudingų patarimų nuo CEO iki AI ir nuo tekstų rašymo iki vaizdinės medžiagos parinkimo.

Laikas: 10:00-17:00

Kaina: 80/60 Eur dalyviui.

Registruotis: ievaga@yahoo.com (Ieva, šio renginio iniciatorė ir organizatorė).

Pasiteirauti: +370 605 02836

Verslo modelio drobė: kaip sukurti verslo modelį, kuris būtų ir optimalus, ir inovatyvus?

Verslo modelio drobė: kaip sukurti verslo modelį, kuris būtų ir optimalus, ir inovatyvus?

Lekt. Inga Uus

Sausio mėn. 3 d., Vilnius

Praktiniame seminare aptarsime ir kūrybiškai perpaišysime Jūsų verslo modelį, suteikdami Jūsų verslui naujų vystymosi impulsų. Daugiausiai dėmesio skirsime surasti ir įvardinti, kas tikrai vertinga Jūsų pirkėjams ar klientams.

Taigi, kas yra vertinga vartotojui ir kaip įmonei uždirbti daugiau iš to, kas vertinga vartotojui? Kuo išsiskirti vartotojų akyse? Kaip tai, kas vertinga vartotoju, virsta pajamomis įmonei? Kokie yra veiklos kaštų mažinimo būdai, ar visus juos įvertinote?

Strategiškai vystoma organizacija siekia susikurti kuo unikalesnį ir tvaresnį savo verslo modelį. Toks modelis atsako į pagrindinius organizacijai iškylančius klausimus: “Iš ko ir kiek mes uždirbame?” ir “Kaip sumažinti didžiausius veiklos kaštus?”

Tačiau dažna organizacija “pamiršta”, jog svarbiausias klausimas svarstant savo verslo modelį yra – kokią vertę organizacija kuria vartotojams? Nuo atsakymo į šį klausimą ir turi būti peržvelgiamas (ar net perkuriamas) organizacijos verslo modelis. Kaip priimamas sprendimas dėl vartotojui teikiamos naudos, ir kaip šis sprendimas “aplipdomas” kitais verslo modelio komponentais, kad įmonė galėtų maksimaliai patenkinti vartotoją racionaliausiai sumodeliuodama savo verslo komponentus.

Seminaro programa:

  • Kas iš tikrųjų yra “verslo modelis” ir kokia yra verslo modelio struktūra?
  • Kaip sukuriamas verslo modelis? Kiek originalus gali būti kiekvienas modelio komponentas?
  • Kas yra vertės grandinė ir kas ją sudaro?
  • Kaip vertės vartotojui komponentas integruojamas į verslo modelį, ir kaip verslo modelio komponentai “aplipdomi” aplink vertės vartotojui komponentą?
  • Kokia vertės vartotojui komponento struktūra ir kaip priimti sprendimą dėl vertės vartotojui pasiūlymo?
  • Kokie galimi verslo modeliai vertės vartotojui kūrimo pagrindu?

Seminaras yra praktinis ir skirtas: įmonių (ypač mažų) vadovams, naujai steigiamų ar vystymo sunkumų patiriančių įmonių vadovams, proveržio veikloje siekiančių įmonių vadovams, marketingo vadovams, pardavimų, gamybos skyriaus vadovams.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos, seminaro dalyviai parengia savo įmonei verslo modelio eskizą. Seminaras ypač efektyvus dalyvaujant keletui atstovų iš vienos įmonės.

Seminaras jau sėkmingai vyko Vilniaus ir Kauno mokslo ir technologijų parkuose.

Trukmė: 10:00 – 16:30 val.

Kaina: vienam asmeniui – 65 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 100 €.

Vieta: Konkreti vieta Vilniuje bus nurodyta užsiregistravusiems renginio dalyviams.

Registracija el.adresu: info@decreo.lt

Strateginis marketingas: kaip išsiskirti?

Strateginis marketingas: kaip išsiskirti?

Lekt. Inga Uus

Kovo mėn. 7 d., Kaunas

Įmonės save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą. Tai – “branding’as”, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontra-stragijas pozicionuojant. Taip siekiama būti originaliu, o ne tik šiek tiek geresniu, kokybiškesniu, pigesniu ar pan.

Būti KITOKIU “brando” pagalba yra tiesiog būtina. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Konkuruoti galima ir tuo, kaip pozicionuojamas įmonės prekės ženklas (kokias asociacijas nusprendėme kurti), o ši strategija prisiminta ir tapo populiari šiandieniame marketinge kaip vienas naujai atgimusių “trendų“.  Ypač madinga taikyti “no-branding”  (nepozicionavimo) strategiją, kas gi tai? Kaip atliekamas prekės ženklo konkurencinis pozicionavimas?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip rasti idėjų siekiant originalumo?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama “blue ocean” metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?
  • Naujausios pasaulio tendencijos konkurencinėje ženklodaroje.

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 16:00 val. (su pertraukėlėmis)

Kaina: vienam asmeniui – 85 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 120 €.

Vieta: Konkreti renginio vieta Kaune bus nurodyta užsiregistravusiems.

Registracija el.adresu: info@decreo.lt