Strateginis prekės ženklo pozicionavimas

Strateginis prekės ženklo pozicionavimas

Lekt. Inga Uus

Gegužės mėn. 15d., Kaunas

Renginio tipas: gilinamasis

Įmonės, individualūs verslautojai save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą, prisodrintą vertybių ir net „istorijų“. Tai – „branding’as“, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontra-stragijas pozicionuojant.

Būti KITOKIU „brando“ pagalba yra tiesiog būtina. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Konkuruoti galima ir tuo, kaip pozicionuojamas įmonės prekės ženklas (kokias asociacijas nusprendėme kurti), o ši strategija prisiminta ir tapo populiari šiandieniame marketinge kaip vienas naujai atgimusių „trendų„.  Ypač madinga taikyti „no-branding“  (nepozicionavimo) strategiją, kas gi tai? Kaip atliekamas prekės ženklo konkurencinis pozicionavimas?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama „blue ocean“ metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?
  • Naujausios pasaulio tendencijos konkurencinėje ženklodaroje.

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 16:00 val. (su pertraukėlėmis)

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.

Kūrybiškumas atvirkščiai: ką gali duoti senos geros žinios

Kūrybiškumas atvirkščiai: ką gali duoti senos geros žinios

Lekt. Dr. Junona Silvija Almonaitienė

Gegužės mėn. 30 d., Kaune

 Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Vis dažniau matome, kaip į dienos šviesą ištrauktos senos geros idėjos, tradicijos ir praktikos tampa naujoviškų verslų pagrindu. Pridėtinę vertę inovatyviai kuria priemiesčio močiučių valgių, daržo ar mamos persiūtų džinsų interpretacijos. Senuosius amatus, veiklas prisimena ir jų pagrindu savo verslus kuria ne tik smulkios, individualios sąvininkai. Visu šiuo žmonijos istorijos lobynu sėkmingai naudojasi ir didelės Vakarų šalių verslo įmonės.

Praktiški, su emocijų „pamušalu“ ir atitinkantys šiuolaikines vertybes kūriniai įkūnija tai, kas „sena, bet gerai pamiršta“. Tad nusiraminkite – viskas jau atrasta. Belieka pritaikyti.

Kodėl visa tai atgaivina ir naujam gyvenimui prikelia kažkas kitas, o ne Jūs? Nežinote, kur ieškoti senų idėjų? O gal abejojate, jog senas idėjas aktualizuoti šiandienai? Mūsų seminaras išsklaidys visus šiuos nuogąstavimus ir suteiks praktinių instrumentų!

Šis seminaras skiriamas:

  • Sužinoti, kaip rasti šiandieną emociškai patrauklias, atgimti galinčias senas idėjas;
  • Išsiaiškinti, kokių žinių mes turime daugiau, negu kiti;
  • Išmokti morfologinės analizės metodą „senų gerų dalykų“ inovatyviam pritaikymui;
  • Išsinešti namo bent vieną idėją, kurios įgyvendinimui neatsispirsite, o gal ji taps ir Jūsų naujuoju produktu?

Seminare atliekamos praktinės užduotys, analizuojami atvejai, vyksta diskusija.

Trukmė: 4 ak.val. su pertrauka 10:00 – 14:00

Kaina: vienam asmeniui – 30 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 45 €.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.

Kaip įdarbinti Pinterest’ą?

Kaip įdarbinti Pinterest’ą?

Lekt. Dovilė Mikelėnienė

Birželio mėn. 7 d., Vilnius

Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Pinterest platforma įgauna vis didesnį ir įvairesnį vaidmenį internete. Pinterest nėra tik socialinis tinklas, tai – vaizdinės paieškos variklis, kurį tinkamai naudojant į bet kurią elektorninę parduotuvę internete galima atsivesti nuostabų nemokamą vartotojų srautą!

Tai reiškia, jog sėkmingai „įdarbintas“ Pinterest Jums nuolatos atves potencialių pirkėjų srautą, už kurį Jūs nemokėsite nė vieno € reklamai! Ar jau įdarbinote Pinterest? Jeigu ne, šis 100% praktinis seminaras kaip tik Jums!

Seminaro metu smulkiai išsiaiškinsime, kaip konkrečiai išnaudoti Pinterest, kad nebūtumėte priklausomi vien tik nuo paieškos sistemų, ETSY ar kitos platformos SEO, veiklos lokalizacijos, nuolatinių algoritmų kaitaliojimo, ar net ir atvirkščiai, dirbdami su Pinterest ir atsivesdami išorinį vartotojų srautą į savo parduotuvę, pakiltumėte visose kitose paieškos sistemose. Aptarsime, kaip visą darbo Pinterest procesą automatizuoti, kad Pinterest dirbtų, kol Jūs kuriate, miegate, sportuojate, ar kitaip maloniai leidžiate laiką!

Seminare aptariamos strategijos tinka ne tik parduodantiems ETSY platformoje, bet ir tiems, kurie dirbate su savo asmeninėmis parduotuvėmis ir norite lengviau bei pigiau pasiekti užsienio pirkėjus!

Seminaro metu išsamiai aptarsime:

  • Kaip Jūsų pirkėjo profilis įtakoja veiklos Pinterest‘e sėkmę?
  • Kaip veikia Pinterest algoritmas?
  • Kaip susikurti ir atnaujinti Pinterest profilį, kad šis būtų veiksmingas?
  • Kaip optimizuoti Pinterest profilį paieškos sistemose?
  • Kaip, kur, kodėl ir kada reikia „pininti“?
  • Kaip viską automatizuoti, kad Pinterest dirbtų Jums, kol Jūs miegate, dirbate, ar maloniai leidžiate laiką?
  • Kaip suprasti, ar Pinterest man sekasi, ir ar viską darau gerai?
Ir dar daugiau paprastų ir automatizuojamų strategijų, kurios sumažins Jūsų parduotuvės priklausomybę nuo ETSY ar kitų naudojamų platformų!

Kaip visuomet, mūsų seminaro pabaigoje išsinešite veiksmų planą, kurį galėsite pulti įgyvendinti vos tik grįžę namo, o taip pat būsite pakviesti į uždarą Facebook grupę (jeigu joje dar nesate), kuri skirta seminaro dalyviams, ir kurioje galėsime sekti vieni kitų progresą ir aptarti rūpimus klausimus.

Atsinešusieji savo kompiuterius, seminare aptariamus dalykus galės išbandyti iškart!

Seminaras skirtas ir pradedantiems, ir jau pradėjusiems, bet nepagaunantiems „kodėl užstrigau“…

Dovilė su „Gera bloga“ prekių ženklu jau veik 4 metus sėkmingai verčiasi rankdarbių prekyba Etsy platformoje ir nuosavoje elektroninėje parduotuvėje. Patyrusi daug, ji pasiruošusi pasidalinti visomis savo patirtimis.

Trukmė: 6 val. (10:00-17:30)

Vieta: Green Park Hotel Vilnius, Ukmergės g. 363, Vilnius

Seminaro kaina vienam žmogui – 55€, registruojantis dviems drauge (ir mokant vienam dalyviui) – 90€.

Veiklos ETSY platformoje sėkmės istorija (atnaujintas!)

Veiklos ETSY platformoje sėkmės istorija (atnaujintas!)

Lekt. Dovilė Mikelėnienė

Rugsėjo mėn. 14 d., Kaunas

Renginio tipas: gilinamasis

Po keleto sėkmingų Etsy seminarų papildėme ir atnaujinome medžiagą, tad nespėjusius sudalyvauti, kviečiame!

Etsy platforma pradžioje buvo žinoma rankdarbius, vintage bei meno gaminius kuriantiems/ parduodantiems menininkams, tačiau pati platforma vystėsi, o įsileidus „gamybininkus“, platforma tapo  sėkmingiausia prekybos savadarbiais gaminiais ir gaminiais, gaminamais mažais kiekiais, vieta. Kaip ir bet kuri prekybos vieta ar prekybos forma, Etsy turi savitą sėkmės „logiką“, kurios formule neišreikši, bet kurios išmanymas yra būtinas veiklos šioje platformoje sėkmei.

Dovilė su „Gera bloga“ prekių ženklu jau 5 metus sėkmingai verčiasi rankdarbių prekyba Etsy platformoje ir iš šios veiklos pajamų gyvena. Patyrusi daug, ji pasiruošusi papasakoti savo istoriją nuo parduotuvės įkūrimo iki pilno išvystymo strategijos.

Seminaro metu aptarsime šiuos klausimus:

  • Kaip sukurti parduotuvę, kurią pirkėjai atsimins?
  • Kaip optimizuoti parduotuvę paieškos varikliams (SEO) ir kaip išnaudoti algoritmo pasikeitimus savo parduotuvės sėkmei?
  • Kaip kurti aprašus, kurie parduoda?
  • Kokios marketingo strategijos yra tinkamiausios, kad Jūsų parduotuvė dirbtų, kol Jūs miegat?
  • Kokios ETSY kainodaros strategijos tinkamiausios, kad netik dirbtume, bet ir uždirbtume?
  • Kaip identifikuoti, kur „nuteka“ klientai?
  • Kaip prisijaukinti ETSY didmenos klientus?

Ir dar daugiau „tips and tricks“, kurie ETSY’je padeda dirbti lengviau ir efektyviau!

Seminaro pabaigoje išsinešite veiksmų planą, kaip patobulinti savo parduotuvę, bei būsite pakviesti į uždarą Facebook grupę, kuri skirta tik seminaro dalyviams, kurioje galėsime sekti vieni kitų progresą ir aptarti mums rūpimus klausimus.

Seminaras skirtas ir pradedantiems, ir jau pradėjusiems, bet nepagaunantiems „kodėl užstrigau“…

Trukmė: 6 val. (10:00-17:30 su pertraukomis)

Seminaro kaina vienam žmogui – 55€, registruojantis dviems drauge (ir mokant vienam iš dalyvių) – 90€.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...