Prekės ženklo strateginis pozicionavimas
Sausio mėn. 25d., Vilnius
Renginio tipas: gilinamasis
Įmonės save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą, prisodrintą vertybių ir net „istorijų“. Tai – „branding’as“, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.
Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontra-stragijas. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Konkuruoti galima ir tuo, kaip pozicionuojamas įmonės prekės ženklas, o ši strategija prisiminta ir aktualizuojama šiandieniame marketinge kaip vienas naujų „trendų“. Kaip tai daroma?
Seminaro programa:
- Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
- Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
- Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
- Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama „blue ocean“ metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
- Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?
Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.
Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.
Trukmė: 10:00 – 16:00 val. (su pertraukėlėmis)
Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.
Vieta: konkreti renginio vieta Vilniuje bus nurodyta užsiregistravusiems dalyviams.