Strateginis marketingas: kaip išsiskirti?

Strateginis marketingas: kaip išsiskirti?

Lekt. Inga Uus

Brželio mėn. 14 d., Kaunas

Įmonės save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą. Tai – “branding’as”, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontra-stragijas pozicionuojant. Taip siekiama būti originaliu, o ne tik šiek tiek geresniu, kokybiškesniu, pigesniu ar pan.

Būti KITOKIU “brando” pagalba yra tiesiog būtina. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Konkuruoti galima ir tuo, kaip pozicionuojamas įmonės prekės ženklas (kokias asociacijas nusprendėme kurti), o ši strategija prisiminta ir tapo populiari šiandieniame marketinge kaip vienas naujai atgimusių “trendų“.  Ypač madinga taikyti “no-branding”  (nepozicionavimo) strategiją, kas gi tai? Kaip atliekamas prekės ženklo konkurencinis pozicionavimas?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip rasti idėjų siekiant originalumo?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama “blue ocean” metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?
  • Naujausios pasaulio tendencijos konkurencinėje ženklodaroje.

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 16:00 val. (su pertraukėlėmis)

Kaina: vienam asmeniui – 85 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 120 €.

Vieta: Konkreti renginio vieta Kaune bus nurodyta užsiregistravusiems.

Registracija el.adresu: info@decreo.lt


Kviečiame komentuoti

Jūsų el. pašto neskelbsim atvirai. Privalomi laukeliai pažymėti *