Prekės ženklo strateginis pozicionavimas

Prekės ženklo strateginis pozicionavimas

Lekt. Inga Uus

Sausio mėn. 25d., Vilnius

Renginio tipas: gilinamasis

Įmonės save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą, prisodrintą vertybių ir net “istorijų”. Tai – “branding’as”, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontr-stragijas. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Kaip tai daroma?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama “blue ocean” metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 15:00 val.

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: konkreti renginio vieta Vilniuje bus nurodyta užsiregistravusiems dalyviams.

 


Kviečiame komentuoti

Jūsų el. pašto neskelbsim atvirai. Privalomi laukeliai pažymėti *


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...