Strateginis prekės ženklo pozicionavimas

Strateginis prekės ženklo pozicionavimas

Lekt. Inga Uus

Gegužės mėn. 15d., Kaunas

Renginio tipas: gilinamasis

Įmonės, individualūs verslautojai save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą, prisodrintą vertybių ir net „istorijų“. Tai – „branding’as“, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontra-stragijas pozicionuojant.

Būti KITOKIU „brando“ pagalba yra tiesiog būtina. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Konkuruoti galima ir tuo, kaip pozicionuojamas įmonės prekės ženklas (kokias asociacijas nusprendėme kurti), o ši strategija prisiminta ir tapo populiari šiandieniame marketinge kaip vienas naujai atgimusių „trendų„.  Ypač madinga taikyti „no-branding“  (nepozicionavimo) strategiją, kas gi tai? Kaip atliekamas prekės ženklo konkurencinis pozicionavimas?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama „blue ocean“ metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?
  • Naujausios pasaulio tendencijos konkurencinėje ženklodaroje.

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 16:00 val. (su pertraukėlėmis)

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.


Kviečiame komentuoti

Jūsų el. pašto neskelbsim atvirai. Privalomi laukeliai pažymėti *


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...