Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?

Kaip sukurti konkurencingą verslo modelį?

Lekt. Inga Uus

Vasario mėn. 1d., Vilnius

Renginio tipas: gilinamasis

Praktiniame seminare aptarsime ir kūrybiškai perpaišysime Jūsų verslo modelį, suteikdami Jūsų verslui naujų vystymosi impulsų. Daugiausiai dėmesio skirsime surasti ir įvardinti, kas tikrai vertinga Jūsų pirkėjams ar klientams.

Taigi, kas yra vertinga vartotojui ir kaip įmonei uždirbti daugiau iš to, kas vertinga vartotojui? Kaip tai, kas vertinga vartotoju, virsta pajamomis įmonei? Kokie yra veiklos kaštų mažinimo būdai, ar visus juos įvertinote?

Strategiškai vystoma organizacija siekia susikurti kuo unikalesnį ir tvaresnį savo verslo modelį. Toks modelis atsako į pagrindinius organizacijai iškylančius klausimus: “Iš ko mes uždirbame?” ir “Kaip sumažinti didžiausius veiklos kaštus?” Tačiau dažna organizacija “pamiršta”, jog svarbiausias klausimas svarstant savo verslo modelį yra – kokią vertę organizacija kuria vartotojams? Nuo atsakymo į šį klausimą ir turi būti peržvelgiamas (ar net perkuriamas) organizacijos verslo modelis. Kaip priimamas sprendimas dėl vartotojui teikiamos naudos, ir kaip šis sprendimas “aplipdomas” kitais verslo modelio komponentais, kad įmonė galėtų maksimaliai patenkinti vartotoją racionaliausiai sumodeliuodama savo verslo komponentus.

Seminaro programa:

  • Kas iš tikrųjų yra “verslo modelis” ir kokia yra verslo modelio struktūra?
  • Kaip sukuriamas verslo modelis? Kiek originalus gali būti kiekvienas modelio komponentas?
  • Kas yra vertės grandinė ir kas ją sudaro?
  • Kaip vertės vartotojui komponentas integruojamas į verslo modelį, ir kaip verslo modelio komponentai “aplipdomi” aplink vertės vartotojui komponentą?
  • Kokia vertės vartotojui komponento struktūra ir kaip priimti sprendimą dėl vertės vartotojui pasiūlymo?
  • Kokie galimi verslo modeliai vertės vartotojui kūrimo pagrindu?

Seminaras yra praktinis ir skirtas: įmonių (ypač mažų) vadovams, naujai steigiamų ar vystymo sunkumų patiriančių įmonių vadovams, proveržio veikloje siekiančių įmonių vadovams, marketingo vadovams, pardavimų, gamybos skyriaus vadovams.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos, seminaro dalyviai parengia savo įmonei verslo modelio eskizą. Seminaras ypač efektyvus dalyvaujant keletui atstovų iš vienos įmonės.

Seminaras jau sėkmingai vyko Vilniaus ir Kauno technologijų parkuose.

Trukmė: (8 ak.val.) 10:00 – 17:30 val.

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: Konkreti renginio vieta Vilniuje bus paskelbta užsiregistravusiems dalyviams.

Kūrybiškumas atvirkščiai: ką gali duoti senos geros žinios

Kūrybiškumas atvirkščiai: ką gali duoti senos geros žinios

Lekt. Dr. Junona Silvija Almonaitienė

Vasario mėn. 8 d., Vilniuje

 Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Vis dažniau matome, kaip į dienos šviesą ištrauktos senos geros idėjos, tradicijos ir praktikos tampa naujoviškų verslų pagrindu. Pridėtinę vertę inovatyviai kuria priemiesčio močiučių valgių, daržo ar mamos persiūtų džinsų interpretacijos. Senuosius amatus, veiklas prisimena ir jų pagrindu savo verslus kuria ne tik smulkios, individualios sąvininkai. Visu šiuo žmonijos istorijos lobynu sėkmingai naudojasi ir didelės Vakarų šalių verslo įmonės.

Praktiški, su emocijų „pamušalu“ ir atitinkantys šiuolaikines vertybes kūriniai įkūnija tai, kas „sena, bet gerai pamiršta“. Tad nusiraminkite – viskas jau atrasta. Belieka pritaikyti.

Kodėl visa tai atgaivina ir naujam gyvenimui prikelia kažkas kitas, o ne Jūs? Nežinote, kur ieškoti senų idėjų? O gal abejojate, jog senas idėjas aktualizuoti šiandienai? Mūsų seminaras išsklaidys visus šiuos nuogąstavimus ir suteiks praktinių instrumentų!

Šis seminaras skiriamas:

  • Sužinoti, kaip rasti šiandieną emociškai patrauklias, atgimti galinčias senas idėjas;
  • Išsiaiškinti, kokių žinių mes turime daugiau, negu kiti;
  • Išmokti morfologinės analizės metodą „senų gerų dalykų“ inovatyviam pritaikymui;
  • Išsinešti namo bent vieną idėją, kurios įgyvendinimui neatsispirsite, o gal ji taps ir Jūsų naujuoju produktu?

Seminare atliekamos praktinės užduotys, analizuojami atvejai, vyksta diskusija.

Trukmė: 4 ak.val. su pertrauka 13:00 – 17:00

Kaina: vienam asmeniui – 25 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 40 €.

Vieta: Konkreti vieta Vilniuje bus patikslinta registruotiems dalyviams.


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...