Apie darbuotojų motyvavimą kitaip

Apie darbuotojų motyvavimą kitaip

Lekt. Dr. Junona Silvija Almonaitienė ir
Lekt. Inga Uus

Balandžio mėn. 24 d., Vilniuje

 Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Siūlome kitokią netradicinę prieigą prie personalo motyvavimo klausimo: nuo „aš“ sureikšminimo, per socialinių grupių teoriją iki šiuolaikinio žmogaus vertybių. Po šio seminaro kitaip pamatysite savo darbuotojus ir pasirengsite aktualesnes darbuotojų motyvavimo strategijas.

Žmonių požiūris į save ir santykis su savimi nuolat kinta. Dabar daugeliui nebe taip svarbu, kas esi – daug svarbiau, kaip jautiesi. Jaunajai kartai vis mažiau svarbios tokios profesinės kompetencijos ir pripažinimo tapatybės, kaip „vadovas“, ar „diplomuotas žurnalistas“. Dauguma nuo mažens žino esantys „vertingi patys savaime“. Kas ir koks yra „aš“ šiais laikais psichologo požiūriu, ir ypač, kaip tokį „aš“ gali motyvuoti darbdavys? Asmeninio „aš“ sureikšminimas nėra naujas etapas žmonijos istorijoje, tačiau šiuolaikinis „aš“ yra toks, kokio dar nebuvę. Koks yra šiuolaikinis „aš“? Kas jam svarbu?

Kita vertus, organizacijos nėra nieko daugiau kaip ypatingos paskirties socialinės grupės: kokia yra šių grupių „paskirtis“ šiuolaikiniam „aš – svarbiausias“ darbuotojui? Ir kiek svarbūs šiuolaikiniam darbuotojui yra moraliniai pasitenkinimo darbu dalykai?

Seminare aptarsime ir išdiskutuosime šias temas:

  • Kaip apibūdinamas šiuolaikinis „aš“?
  • Ar tikrai darbuotojų lojalumo organizacijai schemos turi būti kitokios? Kokios šios schemos gali būti, kad tiktų pasikeitusiam „aš“ identitetui?
  • Ar „aš“ sureikšminusiam darbuotojui tinka populiariausios darbuotojų motyvavimo sistemos? Kuo jas pakeisti?
  • Ką apie motyvavimą sako socialinių grupių teorija? Kokia socialinė grupė yra organizacija, ir kaip tokiai grupei tinka motyvuoti savo darbuotojus?
  • Kaip motyvavime galime pritaikyti žmogaus komforto ir augimo zonų teoriją?
  • Kuo naudinga darbuotojų motyvavimo sistemų kūrime gali būti žmogaus moralinio augimo piramidės teorija?


Seminare į darbuotojų motyvavimą žiūrėsime per „aš“ sureikšminimo prizmę, per socialinių organizacijų ir per žmogaus moralinio augimo perspektyvas. Seminaras padės permąstyti darbuotojų motyvavimo strategijas iš esmės, leis organizacijoms būti šiuolaikiškesnėms darbuotojų akyse, o taip pat ir sutaupyti.

Seminaras skirtas personalo vadovams, personalo atrankos specialistams ir ypač įmonių vadovams. Seminarą veda psichologijos ir strateginio valdymo profesionalės, tad kviečiame susipažinti su naujausiais psichologų ir vadybininkų požiūriais ir išgirsti naujų PRAKTIŠKAI pritaikyti orientuotų pasiūlymų. Pagal specialią keturių žingsnių schemą ieškosime būtent Jūsų situacijai tinkamiausių motyvavimo būdų.

Trukmė:

5 val. (10:00 – 16:30) su kavos petraukėlėmis ir pietų pertrauka.

Seminaro kaina vienam žmogui – 45€, registruojantis dviems drauge – 80€.

Vieta: Saulėtekio slėnis, Saulėtekio al. 15,Vilnius.

Strateginis prekės ženklo pozicionavimas

Strateginis prekės ženklo pozicionavimas

Lekt. Inga Uus

Gegužės mėn. 15d., Kaunas

Renginio tipas: gilinamasis

Įmonės, individualūs verslautojai save ir savo produktus rinkoje išskiria paženklindamos juos prekės ženklu ir suteikdamos jiems konkretų identitetą, prisodrintą vertybių ir net „istorijų“. Tai – „branding’as“, apie kurį jau daug girdėjote, bet ar susimąstėte, jog kuriant/ vystant prekių ženklą galima pasiekti daugiau, nei vien tik save identifikuoti ir apibūdinti vartotojams? O kaip su konkurenciniu išskirtinumu? Pasigilinkime į jį.

Tiek kuriant, tiek vystant prekių ženklus galima taikyti konkurencinio pozicionavimo strategiją. Tai reiškia, jog savo įmonės, prekių ar paslaugų išskirtinumą galima projektuoti atsižvelgiant į konkurentų pozicionuojamą išskirtinumą, tai yra, taikyti kontra-stragijas pozicionuojant.

Būti KITOKIU „brando“ pagalba yra tiesiog būtina. Tuo būdu galima sumažinti įmonės patiriamą konkurencinį spaudimą. Konkuruoti galima ir tuo, kaip pozicionuojamas įmonės prekės ženklas (kokias asociacijas nusprendėme kurti), o ši strategija prisiminta ir tapo populiari šiandieniame marketinge kaip vienas naujai atgimusių „trendų„.  Ypač madinga taikyti „no-branding“  (nepozicionavimo) strategiją, kas gi tai? Kaip atliekamas prekės ženklo konkurencinis pozicionavimas?

Seminaro programa:

  • Kuo konkurencinis prekės ženklo pozicionavimas skiriasi nuo įprasto pozicionavimo?
  • Kaip konkurenciniame prekės ženklo pozicionavime atliekama konkurentų analizė?
  • Kokios konkurencinio pozicionavimo strategijos gali būti taikomos siekiant kontr-strateguoti?
  • Kaip konkurenciniame pozicionavime naudojama „blue ocean“ metodika? Kokie kiti metodai tinka konkurenciniam prekės ženklo pozicionavimui?
  • Kuo ypatinga prekės ženklo nepozicionavimo strategija?
  • Naujausios pasaulio tendencijos konkurencinėje ženklodaroje.

Seminaras skirtas: kuriantiems prekių ženklų/ marketingo strategijas pelno ir nepelno organizacijose.

Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.

Trukmė: 10:00 – 16:00 val. (su pertraukėlėmis)

Kaina: vienam asmeniui – 55 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 90 €.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.

Veiklos ETSY platformoje sėkmės istorija (atnaujintas!)

Veiklos ETSY platformoje sėkmės istorija (atnaujintas!)

Lekt. Dovilė Mikelėnienė

Rugsėjo mėn. 14 d., Kaunas

Renginio tipas: gilinamasis

Po keleto sėkmingų Etsy seminarų papildėme ir atnaujinome medžiagą, tad nespėjusius sudalyvauti, kviečiame!

Etsy platforma pradžioje buvo žinoma rankdarbius, vintage bei meno gaminius kuriantiems/ parduodantiems menininkams, tačiau pati platforma vystėsi, o įsileidus „gamybininkus“, platforma tapo  sėkmingiausia prekybos savadarbiais gaminiais ir gaminiais, gaminamais mažais kiekiais, vieta. Kaip ir bet kuri prekybos vieta ar prekybos forma, Etsy turi savitą sėkmės „logiką“, kurios formule neišreikši, bet kurios išmanymas yra būtinas veiklos šioje platformoje sėkmei.

Dovilė su „Gera bloga“ prekių ženklu jau 5 metus sėkmingai verčiasi rankdarbių prekyba Etsy platformoje ir iš šios veiklos pajamų gyvena. Patyrusi daug, ji pasiruošusi papasakoti savo istoriją nuo parduotuvės įkūrimo iki pilno išvystymo strategijos.

Seminaro metu aptarsime šiuos klausimus:

  • Kaip sukurti parduotuvę, kurią pirkėjai atsimins?
  • Kaip optimizuoti parduotuvę paieškos varikliams (SEO) ir kaip išnaudoti algoritmo pasikeitimus savo parduotuvės sėkmei?
  • Kaip kurti aprašus, kurie parduoda?
  • Kokios marketingo strategijos yra tinkamiausios, kad Jūsų parduotuvė dirbtų, kol Jūs miegat?
  • Kokios ETSY kainodaros strategijos tinkamiausios, kad netik dirbtume, bet ir uždirbtume?
  • Kaip identifikuoti, kur „nuteka“ klientai?
  • Kaip prisijaukinti ETSY didmenos klientus?

Ir dar daugiau „tips and tricks“, kurie ETSY’je padeda dirbti lengviau ir efektyviau!

Seminaro pabaigoje išsinešite veiksmų planą, kaip patobulinti savo parduotuvę, bei būsite pakviesti į uždarą Facebook grupę, kuri skirta tik seminaro dalyviams, kurioje galėsime sekti vieni kitų progresą ir aptarti mums rūpimus klausimus.

Seminaras skirtas ir pradedantiems, ir jau pradėjusiems, bet nepagaunantiems „kodėl užstrigau“…

Trukmė: 6 val. (10:00-17:30 su pertraukomis)

Seminaro kaina vienam žmogui – 55€, registruojantis dviems drauge (ir mokant vienam iš dalyvių) – 90€.

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, B korpusas, Kaunas.


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...