Marketingo valdymas kitaip

Marketingo valdymas kitaip

Lekt. Inga Uus

Lapkričio mėn. 3 d., Kaune

Negi dar galima kažką naujo pasakyti bendrai kalbant apie marketingą? Pabandysime tai padaryti kitaip!

Temos, kurias aptarsime pilnos dienos seminare:

  • Kokias 3 esmines transformacijas marketingas patyrė iki 2020, ir kokia, tikėtina, bus 4-oji?
  • Priklausomai nuo to, kaip sau apibūdiname marketingą, priklauso ir marketingo veiklų krepšelio struktūra bei akcentai, kuriuos yra būtina išryškinti valdant marketingą. Kokie tie galimi apibrėžimai, ir kaip konkrečiai kiekvienu atveju keičiasi mano organizacijos marketingo valdymas?
  • Kokios veiklos sudaro marketingo veiklų krepšelį?
  • Kas yra integruotas marketingas ir ar jis gali būti kitoks?
  • Kaip pasirengti marketingo strategiją?
  • Kaip pasirinkti tikslinį vartotojų segmentą, kodėl vartotojams reikia siūlyti visą paslaugų ir produktų sistemą, kaip nustatyti kainą ir kt.strateginiai klausimai?
  • Ir daug smulkių bei naudingų patarimų nuo CEO iki AI ir nuo tekstų rašymo iki vaizdinės medžiagos parinkimo.

Laikas: 10:00-17:00

Kaina: 80/60 Eur dalyviui.

Registruotis: ievaga@yahoo.com (Ieva, šio renginio iniciatorė ir organizatorė).

Pasiteirauti: +370 605 02836