Apie darbuotojų motyvavimą kitaip

Apie darbuotojų motyvavimą kitaip

Lekt. Dr. Junona Silvija Almonaitienė ir
Lekt. Inga Uus

Lapkričio mėn. 8 d., Vilniuje

 Renginio tipas: praktinis gilinamasis

Konsultuodamos įmones strateginio marketingo ir kūrybiškumo srityse vis susiduriame su iššūkiu – kaip sumotyvuoti darbuotojus siekti ambicingesnių įmonės tikslų? Kaip „išmušti“ juos iš susikurtos komforto zonos ir pagyvinti jų įsitraukimą? Neradę šviežių atsakymų į šiuos klausimus specialistų mokymuose, imamės šios problemos pačios.

Seminare personalo motyvavimo klausimą aptariame netradiciškai: nuo darbuotojų „aš“ sureikšminimo, per socialinių grupių teoriją iki šiuolaikinio žmogaus vertybių. Po šio seminaro kitaip pamatysite savo darbuotojus ir pasirengsite aktualesnes darbuotojų motyvavimo strategijas.

Žmonių požiūris į save ir santykis su savimi nuolat kinta. Dabar daugeliui nebe taip svarbu, kas esi – daug svarbiau, kaip jautiesi. Vis mažiau svarbios tokios profesinės kompetencijos ir pripažinimo tapatybės, kaip „vadovas“, ar „diplomuotas žurnalistas“. Dauguma nuo mažens žino esantys „vertingi patys savaime“. Kas ir koks yra „aš“ šiais laikais psichologo požiūriu, ir ypač, kaip tokį „aš“ gali motyvuoti darbdavys? Asmeninio „aš“ sureikšminimas nėra naujas etapas žmonijos istorijoje, tačiau šiuolaikinis „aš“ yra toks, kokio dar nebuvę. Koks yra šiuolaikinis „aš“? Kas jam svarbu?

Kita vertus, organizacijos nėra nieko daugiau kaip ypatingos paskirties socialinės grupės: kokia yra šių grupių „paskirtis“ šiuolaikiniam „aš – svarbiausias“ darbuotojui? Ir kiek svarbūs šiuolaikiniam darbuotojui yra moraliniai pasitenkinimo darbu dalykai? Kodėl darbuotojai nenori bendrų komandos stiprinimo vakarėlių, išvykų į dramos teatrus ar šeimyninių pasiplaukiojimų su įmonės darbuotojais vasarą? Kodėl įmonės švaisto pinigus veikloms, kurios tik jų pačių (o ne darbuotojų) manymu, turėtų motyvuoti darbuotojus? Kuo bloga yra „plokščia“ organizacija?

Vis labiau sureikšminamos (asmens, organizacijos) vertybės. Žmogaus veiksmus sąlygoja vertybės, kurias galima matyti kaip progresiją nuo paprastų iki kilnių ir labai sudėtingų. Jeigu žmogų veda vertybės, tai kaip su tuo siejama motyvacija dirbti? Kokia yra vertybių hierarchija ir kaip ją praktiškai pritaikyti motyvuojant darbuotojus?

Seminare aptarsime ir išdiskutuosime šias temas:

  • Kaip apibūdinamas šiuolaikinis „aš“?
  • Ar tikrai darbuotojų lojalumo organizacijai schemos turi būti kitokios? Kokios šios schemos gali būti, kad tiktų pasikeitusiam „aš“ identitetui?
  • Ar „aš“ sureikšminusiam darbuotojui tinka populiariausios darbuotojų motyvavimo sistemos? Kuo jas pakeisti?
  • Ką apie motyvavimą sako socialinių grupių teorija? Kokia socialinė grupė yra organizacija, ir kaip tokiai grupei tinka motyvuoti savo darbuotojus?
  • Ką efektyvesnio už Lietuvoje populiarias motyvavimo programas galėtų pasiūlyti įmonės?
  • Kaip motyvavime galime pritaikyti žmogaus komforto ir augimo zonų teoriją?
  • Kuo naudinga darbuotojų motyvavimo sistemų kūrime gali būti žmogaus vertybių augimo piramidės teorija?


Seminaras padės permąstyti darbuotojų motyvavimo strategijas iš esmės, leis organizacijoms būti šiuolaikiškesnėms darbuotojų akyse, o taip pat ir sutaupyti.

Seminaras skirtas personalo vadovams, personalo atrankos specialistams ir ypač įmonių vadovams. Seminarą veda psichologijos ir strateginio valdymo profesionalės, tad kviečiame susipažinti su naujausiais psichologų ir vadybininkų požiūriais ir išgirsti naujų PRAKTIŠKAI pritaikyti orientuotų pasiūlymų. Pagal specialią keturių žingsnių schemą ieškosime būtent Jūsų situacijai tinkamiausių motyvavimo būdų.

Trukmė:

5 val. (10:00 – 16:30) su kavos petraukėlėmis ir pietų pertrauka.

Seminaro kaina vienam žmogui – 55€, registruojantis dviems drauge – 90€.

Vieta: Saulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parkas, Saulėtekio al. 15, Vilnius.


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...