Vasaros seminarų abonementas

Vasaros seminarų abonementas

Rugpjūčio mėn. 24, 28 31 d. ir rugsėjo mėn. 1 d., Kaunas

Vasarą viskas auga, ar augate Jūs?

Siūlome augti ir tobulėti vasarą! Viso 12 praktinių seminarų per 4 dienas! Galite rinktis bet kuriuos 4 seminarus už vieną kainą – 35€!

Praktinių seminarų ciklas, skirtas verslo/ asmenybės augimo klausimų aptarimui. Norime suteikti Jums greitų praktiškai pritaikomų žinių ir pademonstruoti savo kompetencijas bei sudominti savo vedamais seminarais.

Visas seminarų sąrašas (kiekvieno seminaro aprašas yra žemiau):

08.24 – Kur ir kaip rasti naujų idėjų?
08.24 – Vaikų kūrybiškumo ugdymas (tėvams)
08.24 – Jūsų individualus kūrybiškumo stilius
08.28 – Konstruktyvus konfliktų sprendimas
08.28 – Įsitraukusių darbuotojų paslaptys: kuo patenkinti ir ko jie nori?
08.28 – Idealios komandos portretas: kaip atskleisti talentus?
08.31 – Efektyvi komunikacija: kodėl istorijos svarbios?
08.31 – Įtaigi kūno kalba
08.31 – Klientų aptarnavimo wow: kur slypi sėkmė?
09.01 – Kaip konstruojamas verslo modelis – drobė
09.01 – Kaip kuriama marketingo strategija
09.01 – Šiuolaikinio marketingo valdymas

Vieta: Kauno mokslo ir technologijų parkas, K.Baršausko 59, Kaunas, B Korpusas.

 

Plačiau apie kiekvieną seminarą:

Rugpjūčio mėn. 24 d.

13:00-15:00    Kur ir kaip rasti naujų idėjų? (Inga Uus)


Ar dar įmanoma sugalvoti naują produktą, paslaugą, verslo idėja, pan.? Kaip rasti naujų idėjų? Kur jų ieškoti? Ar galiu rasti naujų idėjų?

  • Kuriančio mąstymo procesai: kaip veikia mūsų protas?
  • Kodėl vieni žmonės randa/ sugalvoja idėjų daugiau, nei kiti?
  • Idėjų šaltiniai
  • Nuostatos, kuriomis reikia vadovautis ieškant idėjų

Praktiškai išbandomos 2 idėjų paieškos taktikos (atsitiktinė įvestis ir analogijos). Seminaro dalyviai turės įvairių naudingų/ pritaikomų idėjų ir žinos, kaip prireikus, ieškoti idėjų ir kur jų rasti.

15:30-17:30   Vaikų kūrybiškumo ugdymas tėvams (Inga Uus)


Ar mano vaikas yra kūrybiškas? Ar galėtų mano vaikas būti dar kūrybiškesnis? Ar tiesa, jog augdamas vaikas praranda kūrybiškumą? Kaip vaiko aplinka (tėvai, auklės, darželis, mokykla ir pan.) gali ugdyti vaiko kūrybiškumą?

  • Kūrybiškumo apibrėžimas: kuo vaiko kūrybškumas yra kitoks, nei suaugusiojo?
  • Savybės, kuriomis pasižymi kūrybiškas vaikas
  • Kūrybiškumo ugdymo strategijos

Praktiškai atliekant užduotis, seminaro dalyviai išbandys kūrybiško mąstymo ypatumus ir gebės geriau įtakoti ir planuoti savo vaiko kūrybiškumo ugdymą.

 

18:00-20:00    Jūsų individualus kūrybiškumo stilius (Junona Almonaitienė)


Šiuolaikiniame pasaulyje kūrybiškumo reikia ne tik menininkams. Kūrybiškai turime organizuoti ir pristatyti savo verslą, norime originaliai pasveikinti draugą ar įsirengti namus. Bet natūralu, kad ne viskas mums sekasi vienodai gerai. Mat, kiekvienas turime savo individualų kūrybiškumo stilių. Ateikite sužinoti apie tai daugiau!

  • Kūrybiško problemos sprendimo procesas
  • Savybės, reikalingos skirtinguose kūrybinės veiklos etapuose
  • Individualūs kūrybiškumo stiliai

Seminaro metu dalyviai testu nusistatys savo kūrybiškumo stilių ir sužinos, kur jis labiausiai pritaikomas. Seminaro  dalyviai sužinos savo stipriąsias puses ir gebės siekti geriausių rezultatų kūrybiškumo reikalaujančiose veiklose.

 

Rgpjūčio mėn. 28d.

13:00-15:00    Konstruktyvus konfliktų sprendimas (Junona Almonaitienė)


„Jūs niekada nekonfliktuojate? Jei taip – pasitikrinkite pulsą!“ – neretai būtent taip motyvuojami  konstruktyvaus konfliktų sprendimo seminarų dalyviai. Juk net „susikirtę“ interesai – jau konfliktas. Kaip konfliktuose ir derybose nepradėti beprasmės „kovos“ ir pasirinkti jums naudingiausią elgesio būdą?

  • Konstruktyvaus konfliktų sprendimo požymiai
  • Konfliktų sprendimo strategijos
  • Kaip pasirinkti tinkamiausią strategiją?

Praktiškai atliekant užduotis, seminaro dalyviai išbandys konfliktų sprendimo strategijas ir žinos, į kokius klausimus visų pirma reikia sau atsakyti, siekiant sureguliuoti konfliktą naudingiausiu būdu.

 

15:30-17:30    Įsitraukusių darbuotojų paslaptys: kuo patenkinti ir ko jie nori? (Jurgita Zemblytė)


Ar Jūsų darbuotojai patenkinti darbe? Kokios yra darbuotojų motyvacinės būsenos ir nuostatos darbo atžvilgiu? Kokie darbuotojų įsitraukimo veiksniai? Kaip užtikrinti ir palaikyti norimą darbuotojų elgesį ir kuo geresnius jų darbo rezultatus?

  • Darbuotojų motyvacinės būsenos ir nuostatos darbo atžvilgiu
  • Darbuotojų įsitraukimo pagrindiniai aspektai
  • Įmonių galimybės didinti darbuotojų įsitraukimą ir norimą darbuotojų elgesį: vertės pasiūlymas darbuotojams

Praktiškai aptarsime darbuotojų įsitraukimo veiksnius ir sumodeliuosime darbuotojų įsitraukimo tyrimą. Seminaro dalyviai gebės įvertinti darbuotojų įsitraukimo situaciją organizacijoje ir pateikti vertės pasiūlymą darbuotojams.

 

18:00-20:00    Idealios komandos portretas: kaip atskleisti talentus? (Jurgita Zemblytė)


Ar komandos efektyviam funkcionavimui reikalingas stiprus charizmatiškas lyderis? Kokie kitų komandos narių vaidmenys? Ar komanda su „žvaigžde“ visada pasiekia geresnius rezultatus?

  • Komandos vystymosi stadijos
  • Komandos narių vaidmenys ir santykiai komandoje
  • Komandos vadovo / lyderio vaidmuo ir funkcijos: kaip nustatyti ir atskleisti talentingus darbuotojus ar „žvaigždes“

Praktiškai išbandysime komandinį darbą ir įsivertinsime savo įprastą vaidmenį ir indėlį į komandos veiklą.

 

Rugpjūčio mėn. 31d.

13:00-15:00    Efektyvi komunikacija: kodėl istorijos svarbios? (Jurgita Zemblytė)


Kaip išsakyti ir perteikti informaciją, kad pašnekovas išgirstų? Kodėl komunikuojant svarbi žodžio, kūno kalbos, elgsenos ir išraiškų visuma? Kas yra istorija ir kaip ją sukurti? Kokia istorijos, komunikacinės žinutės struktūra? Kaip įdarbinti istorijų pasakojimo meną kuriant pranešimą?

  • Efektyvaus komunikavimo proceso modelis
  • Komunikacijos dedamosios: tekstas / žinutė, pranešėjas, auditorija
  • Istorijų pasakojimo menas kuriant pranešimą ir istorijos, komunikacinės žinutės struktūra

Praktiškai seminare aptarsime bei išbandysime efektyvios komunikacijos, istorijų pasakojimo paslaptis ir įrankius. Seminaro dalyviai gebės parengti pristatymus pasitelkiant istorijų pasakojimą, gebės sausus faktus, skaičius iliustruoti istorija ir sukurti emocinį ryšį su klausytojais, pašnekovais.

 

15:30-17:30    Įtaigi kūno kalba (Junona Almonaitienė)


Ar gali būti, kad kūno kalba keičia mūsų vidinę būseną, ir ar ją galima paversti streso valdymo priemone? Kaip išmokti stresą keliančiose situacijose ir jaustis, ir atrodyti pasitikinčiai? Juk pirmojo įspūdžio antrą kartą nepadarysi J !

  • Kas padeda ir kas trukdo atrodyti pasitikinčiai?
  • Kas būdinga „lyderystės pozai“?
  • Kaip suvaldyti stresą ir įtampą, keičiant kūno kalbą?

Seminaro metu dalyviai mokysis „skaityti“ savo ir kitų kūno kalbą, atlikdami pratimus išbandys vidinių būsenų valdymo galimybes. Seminaro dalyviai žinos, kaip „įjungti“ pasitikinčią laikyseną stresą keliančiose situacijose ir supras, kodėl verta tai padaryti.

 

18:00-20:00    Klientų aptarnavimo wow: kur slypi sėkmė? (Jurgita Zemblytė)


Kokie yra darbo ypatumai su klientais? Kaip darbuotojai turėtų reklamuoti, pristatyti įmonę, produkciją ir tapti ambasadoriais? Kaip kalbėti, kodėl kalbėti ir ką kalbėti kuriant vertę klientui / vartotojui? Kaip pasitelkti akis, balsą ir kūno kalbą ryšiui su klientu/ vartotoju užmegzti?

  • Klientų aptarnavimo standartas
  • Idealus klientų aptarnavimo specialistas: kaip ir ką vertiname
  • Komunikacijos su klientu ypatybės: kas įprasta ar stebina

Praktiškai išbandysime ir pasirengsime trumpą idėjos, įmonės, produkto pristatymą klientui, pasidalinsime įžvalgomis ir gerąja praktika dirbant su klientais. Seminaro dalyviai turės idealaus klientų aptarnavimo portretą ir trumpo pristatymo dizainą.

 

Rugsėjo mėn. 1d.

13:00-15:00    Kaip konstruojamas verslo modelis – drobė (Inga Uus)


Jeigu šiuolaikiniai verslo „startuoliai“ braižo savo verslo modelio drobes, ar tai tinka ir mano įmonei? Ar „verslo drobė“ yra tinkamas metodas įmonės verslo modeliui atskleisti? Kam verslo drobė tinka, o kam – ne? Kaip įmonės verslo modelį – drobę nusibraižyti?

  • Verslo modelio struktūra
  • Verslo drobės braižymo eiga
  • Sudėtingiausi sprendimai, kuriuos reikia priimti braižant verslo modelio drobę
  • Verslo modelio originalumo spredimų paieška

Praktiškai braižoma konkrečios įmonės verslo modelio drobė. Seminaro pabaigoje dalyviai turės savo įmonės verslo modelio drobę ir žinos kryptis, kuriose šią drobę galima tobulinti, siekiant verslo modelio originalumo.

 

15:30-17:30    Kaip kuriama marketigno strategija (Inga Uus)


Ar mūsų įmonės sprendimai yra strategiški? Kokie yra strategijos kūrimo elementai ir etapai? Kaip mūsų strategijoje dera vertę generuojančios funkcijos? Ar mes tinkamai įvertinome konkurentus savo strategijoje? Kokios yra sudedamosios marketingo strategijos dalys?

  • Strategijos kūrimo elementai: esminiai klausimai, į kuriuos reikia atsakyti
  • Esminiai klausimai apie vartotojus, kuriuos reikia atsakyti marketingo strategui
  • Konkurentų analizė: kuo ji ypatinga rengiant marketingo strategiją

Praktiškai formuluosime strateginius tikslus ir braižysime konkurencinio pozicionavimo žemėlapį. Seminaro dalyviai gebės parengti įmonės marketingo strategijos gaires ir seminaro metu priims esminius savo įmonės strategijos kūrimo sprendimus.

 

18:00-20:00    Šiuolaikinio marketingo valdymas (Inga Uus)


Manote, jog puikiai žinote, kas būdinga šiuolaikiniam marketingui? Tuo labai greitai suabejosite seminaro metu! Kuo šiuolaikinis marketingas skiriasi ir kuo jis yra ypatingas? Ar mūsų įmonės požiūris į marketingą yra šiuolaikiškas?

  • Požiūrių į marketingą kaita: kiek yra iš esmės skirtingų požiūrių į marketingą?
  • Kiekvieno požiūrio į marketingą ypatingieji bruožai
  • Įmonės marketingo veiklos valdymo skirtumai, priklausomai nuo požiūrio į marketingą
  • Esminiai šiuolaikinio požiūrio į marketingą akcentai

Praktiškai kiekvienas seminaro dalyvis išsirinks sau priimtiniausią požiūrį į marketingą ir pagal tai išsiskirs esminius marketingo valdymo procesus savo įmonei. Seminaro dalyviai pasirengs marketingo valdymo gaires savo įmonei.


Kviečiame komentuoti

Jūsų el. pašto neskelbsim atvirai. Privalomi laukeliai pažymėti *