Verslo modelio drobė: kaip sukurti verslo modelį, kuris būtų ir optimalus, ir inovatyvus?
Sausio mėn. 3 d., Vilnius
Praktiniame seminare aptarsime ir kūrybiškai perpaišysime Jūsų verslo modelį, suteikdami Jūsų verslui naujų vystymosi impulsų. Daugiausiai dėmesio skirsime surasti ir įvardinti, kas tikrai vertinga Jūsų pirkėjams ar klientams.
Taigi, kas yra vertinga vartotojui ir kaip įmonei uždirbti daugiau iš to, kas vertinga vartotojui? Kuo išsiskirti vartotojų akyse? Kaip tai, kas vertinga vartotoju, virsta pajamomis įmonei? Kokie yra veiklos kaštų mažinimo būdai, ar visus juos įvertinote?
Strategiškai vystoma organizacija siekia susikurti kuo unikalesnį ir tvaresnį savo verslo modelį. Toks modelis atsako į pagrindinius organizacijai iškylančius klausimus: “Iš ko ir kiek mes uždirbame?” ir “Kaip sumažinti didžiausius veiklos kaštus?”
Tačiau dažna organizacija “pamiršta”, jog svarbiausias klausimas svarstant savo verslo modelį yra – kokią vertę organizacija kuria vartotojams? Nuo atsakymo į šį klausimą ir turi būti peržvelgiamas (ar net perkuriamas) organizacijos verslo modelis. Kaip priimamas sprendimas dėl vartotojui teikiamos naudos, ir kaip šis sprendimas “aplipdomas” kitais verslo modelio komponentais, kad įmonė galėtų maksimaliai patenkinti vartotoją racionaliausiai sumodeliuodama savo verslo komponentus.
Seminaro programa:
- Kas iš tikrųjų yra “verslo modelis” ir kokia yra verslo modelio struktūra?
- Kaip sukuriamas verslo modelis? Kiek originalus gali būti kiekvienas modelio komponentas?
- Kas yra vertės grandinė ir kas ją sudaro?
- Kaip vertės vartotojui komponentas integruojamas į verslo modelį, ir kaip verslo modelio komponentai “aplipdomi” aplink vertės vartotojui komponentą?
- Kokia vertės vartotojui komponento struktūra ir kaip priimti sprendimą dėl vertės vartotojui pasiūlymo?
- Kokie galimi verslo modeliai vertės vartotojui kūrimo pagrindu?
Seminaras yra praktinis ir skirtas: įmonių (ypač mažų) vadovams, naujai steigiamų ar vystymo sunkumų patiriančių įmonių vadovams, proveržio veikloje siekiančių įmonių vadovams, marketingo vadovams, pardavimų, gamybos skyriaus vadovams.
Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos, seminaro dalyviai parengia savo įmonei verslo modelio eskizą. Seminaras ypač efektyvus dalyvaujant keletui atstovų iš vienos įmonės.
Seminaras jau sėkmingai vyko Vilniaus ir Kauno mokslo ir technologijų parkuose.
Trukmė: 10:00 – 16:30 val.
Kaina: vienam asmeniui – 65 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 100 €.
Vieta: Konkreti vieta Vilniuje bus nurodyta užsiregistravusiems renginio dalyviams.
Registracija el.adresu: info@decreo.lt