Konkurencinės strategijos versle
Balandžio mėn. 27 d., Kaunas
Renginio tipas: gilinamasis
Konkurencija yra laisvosios rinkos pagrindas, todėl ji neišvengiama, kad ir kokia forma reikštųsi. Dažna organizacija, kurdama verslo ir marketingo strategiją, savo konkurentus arba pervertina (teigdama, kad jų yra itin daug, kai kurie yra itin stiprūs ir pan.), arba neįvertina jų pakankamai (teigdama, kad naujos įmonės niekada netaps tokiomis įtakingomis, kaip mūsiškė, mes labiau patyrę ir įsitvirtinę, mūsų produktai seniai įsitvirtinę rinkoje ir pan.). Kaip tinkamai įvertinti ir išskirti konkurentus? Kaip sumažinti konkurentų skaičių? Kokias strategijas taikyti konkurentų atžvilgiu?
Seminaro programa:
- Kaip išskirti konkurentus ir efektyviai konkuruoti?
- Kaip tinkamai pozicionuoti savo pasiūlymą konkurentų atžvilgiu?
- Kaip nustatyti savo tikrąją poziciją konkurentų atžvilgiu?
- Kas būdinga diversifikavimo, nišos, subalansuotų veiklų portfelio strategijoms?
- Kokias strategijas taikyti, siekiant sumažinti konkurentų skaičių?
Seminaras skirtas: patyrusių ir nepatyrusių organizacijų vadovams.
Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.
Trukmė: 10:00 – 14:30 val.
Kaina: vienam asmeniui – 45 €; kaina dviem asmenims registruojantis kartu – 70 €.
Vieta: konkreti renginio vieta Kaune bus nurodyta užsiregistravusiems dalyviams.