Kūrybiško vaiko ugdymas
Spalio mėn. 25 d., Kaunas
Renginio tipas: gilinamasis
Mes norime, kad mūsų vaikai būtų kūrybiški visą gyvenimą, nes tikime, jog kūrybiškumas padės jiems tiek mokantis, tiek darbe, tiek ir asmeniniame gyvenime – įprasmins jį ir nuspalvins, suteiks daugiau galimybių; tik kaip palaikyti ir vystyti vaikų kūrybiškumą? Ką dėl to gali padaryti tėvai, pedagogai?
Dažnas mūsų kūrybiškumo srityje turime “nepajudinamų” įsitikinimų: suaugę yra nekūrybiški, kūrybiški – tik vaikai, augdami vaikai kūrybiškumą praranda; arba – ne visur to kūrybiškumo reikia, kūrybiški – tik menininkai, reikia būti kažkokiam keistokam, kad būtum kūrybiškas; arba – kūrybiškumo išmokti neįmanoma, reikia jį turėti įgimtą, o jeigu jau jo kas ir turėtų mokyti, tai tik mokykloje ir t.t. ir pan. Žinoma, visi šie įsitikinimai yra “pajudinami” ir netgi labai neteisingi, tik ar norite visu tuo suabejoti? Argi nebūtų įdomu/ naudinga visa tai aptarti profesionaliai ir pamatyti, kur ir kodėl klystama, kai apie kūrybiškumą kalbama populiariai?
Seminare teoriškai ir praktiškai nagrinėsime kas yra kūrybiškumas, kaip jis “veikia”, o tai supratus, sieksime dauginti jo apraiškas! Seminare siekiama suburti tiek pedagogus, tiek ir tėvus, nes diskusija yra įdomi tik tuomet, kai ji yra visapusiška!
Seminaras skirtas: visiems (turintiems vaikų, ir jų laukiantiems), tėvams ir pedagogams, kurie nori iš esmės ir profesionaliai išsiaiškinti, kas yra kūrybiškumas, koks asmuo yra kūrybiškas, kas yra talentas bei įgimtas kūrybiškumas, ko reikia būti kūrybišku, kaip dauginti kūrybiškumo apraiškas savo aplinkoje, kaip atskleisti kūrybiškumą vaikuose ir jį puoselėti, kaip atpažinti kūrybiškumą kituose žmonėse ir jų sprendimuose, kaip tapti/ išlikti kūrybišku?
Seminaro dalyviams išduodami mokymų pažymėjimai (jeigu to pageidaujama).
Seminaro programa:
- Kas yra kūrybiškumas (išsiaiškinsime atlikdami eksperimentą)?
- Kiek kūrybiškumas yra procesas, ir kiek – rezultatas?
- Kodėl visi yra kūrybiški, tik skirtingai? Kuo aiškinamas “įgimtas” kūrybiškumas? Kodėl kai kuriuos vaikus mes manome esant kūrybiškais?
- Kokie žmonės laikomi kūrybiški, ir kodėl? Kaip apibrėžiamas talentas? O koks žmogus yra “gabus”?
- Kuo ypatingas vaikų kūrybiškumas? Kaip nustatyti, ar mano vaikas yra kūrybiškas?
- Kaip atsakyti, kai vaikas klausia: “Mama, ar aš turiu vaizduotę?”
- Kaip kuriama, koks yra kūrybos procesas?
- Į ką atkreipti dėmesį, ieškant vaikui auklės, mokytojų, mokyklos?
- Kaip praktiškai prie kūrybiškumo ugdymo gali prisidėti tėvai, pedagogai?
Seminare yra derinama teorija su praktinėmis užduotimis, vyksta diskusijos.
Po seminaro seminaro dalyviai galės dalyvauti uždaroje FB grupės diskusijoje vaikų kūrybiškumo ugdymo klusimais.
Trukmė: 5 val. (12:00 – 17:30 val.)
Registracija į renginį baigta. Jeigu juo vis dar domitės, parašykite mums info@decreo.lt.
Seminaras vertingas tiek dėl teorinių žinių, tiek dėl praktinių pasibandymų. Supratau, kad pasaulyje yra puikių paprastų būdų padėti vaikams ugdytis kūrybiškumą, deja, mūsų visuomenėje ši sritis dar užuomazgos stadijoje. Dabartinėse mokyklų programose kūrybiškumo ugdymo galite net neieškoti – gal po dešimtmečio ar vėliau… Taigi tėvams belieka kliautis savimi ir duoti vaikams tai, kas mums atrodo vertinga…