Marketingo strategijos rengimas

Marketingo strategijos rengimas

Lekt. Inga Uus

Sausio mėn. 12 d., Kaunas

Renginio tipas: ABC

Sisteminga ir nuosekli marketingo veikla įmanoma tik tuomet, kai organizacija veikia strategiškai, tai reiškia, turi pasirengusi marketingo strategiją (ir planą). Kaip tai padaryti?

  • Seminare išsamiai ir argumentuotai analizuojamos marketingo strategijos rengimo struktūrinės dalys: ką turi įvertinti marketingo strategiją rengiantis specialistas kiekvienoje šių dalių?
  • Kaip marketingo strategai analizuoja rinkos poreikius ir kaip parenka tikslinę rinką?
  • Kaip identifikuojami tiesioginiai konkurentai, ir kaip sumažinti jų skaičių?
  • Kas realiai yra pati marketingo strategija, kokie teiginiai yra „strateginiai“?
  • Kas yra „strateginis marketingo planas“?

Renginio metu dalyviai parengia marketingo strategijos apmatus savo organizacijai.

Trukmė: 8 ak.val. (10:00-17:30)

Kaina: 95€

Vieta: nurodoma užsiregistravusiems


Kviečiame komentuoti

Jūsų el. pašto neskelbsim atvirai. Privalomi laukeliai pažymėti *


Gal norėtumėte prenumeruoti mūsų
naujienlaiškį?

Renginių naujienos, pritaikomi naudingi skaitiniai, nuolaidų kuponai

Ačiū, kad užsiprenumeravote mūsų naujienlaiškį.

Ups, kažkas nesuveikė...