Marketingo strategijos rengimas
Sausio mėn. 12 d., Kaunas
Renginio tipas: ABC
Sisteminga ir nuosekli marketingo veikla įmanoma tik tuomet, kai organizacija veikia strategiškai, tai reiškia, turi pasirengusi marketingo strategiją (ir planą). Kaip tai padaryti?
- Seminare išsamiai ir argumentuotai analizuojamos marketingo strategijos rengimo struktūrinės dalys: ką turi įvertinti marketingo strategiją rengiantis specialistas kiekvienoje šių dalių?
- Kaip marketingo strategai analizuoja rinkos poreikius ir kaip parenka tikslinę rinką?
- Kaip identifikuojami tiesioginiai konkurentai, ir kaip sumažinti jų skaičių?
- Kas realiai yra pati marketingo strategija, kokie teiginiai yra „strateginiai“?
- Kas yra „strateginis marketingo planas“?
Renginio metu dalyviai parengia marketingo strategijos apmatus savo organizacijai.
Trukmė: 8 ak.val. (10:00-17:30)
Kaina: 95€
Vieta: nurodoma užsiregistravusiems